Recomandarea zilei: Laptop second hand i5


Bun gasit din nou, dragii mei cititori mari fani ai domeniului IT. Pentru ca astazi, da, ati ghicit, am facut ce am facut si am reusit in sfarsit sa imi gasesc putin timp ca sa ma ocup si de hobby-ul vostru, care, in paranteza fie spus, este si unul din principalele mele hobby-uri.

Stiu ca va vine destul de greu sa credeti asta, insa lucrurile stau exact in acest fel si in cazul meu. Iar ca sa va raspund la intrebarea care sta acum pe buzele fiecaruia dintre voi, si anume ca daca tot am facut asa o mare pasiune pentru domeniul asta, de ce nu vin mai des cu sfaturi de cumparaturi legate de asa ceva pe acest blog al meu, ei bine, trebuie sa recunosc ca ma napadesc intr-una cautarile de pe motoare referitoare la fete in bikini si tot felul de alte cosmeticale, asa ca mereu imi las micile placeri la urma, si eu ca mai toata lumea de altfel.

Doar ca astazi va fi diferit.

Diferit, in sensul ca voi lasa la o parte toate celelalte lucruri mai putin lipsite de importanta – asta doar in viziunea IT-istei din mine, da :) - si imi voi croi drum catre aceasta lumea minunata a soft-urilor si a hard-urilor.

Asa ca, dragii mei, haideti sa ne adunam cu totii la un loc in fata monitoarelor accesand acelasi site – este vorba despre acesta, evident – si sa vorbim putin despre un laptop second hand i5 .

Mai inainte de a da drumul insa acestei discutii, cred si eu ca se impune ca sa facem o alta discutie in legatura nu numai cu alegerea unuia sau a altuia dintre laptop-uri, ci si legata de eterna dilema nou vs second hand.

Da, si se pare ca vom avea cam multe de dezbatut daca ar fi sa incepem sa polemizam in legatura cu toate acestea.

Asa ca vom lua o pauza.

Pentru ca, stiti bine cu totii, o vorba de duh ancestrala a poporului nostru cel plin de har spune ceva de genul acesta : pauzele lungi si dese, cheia marilor succese. :) Nu este deci de mirare ca pe aici pe la noi, pe plaiurile acestea mioritice, totul incepe mereu cu o mare pauza.

Dupa care oamenii se pun pe munca si incep sa apara mai apoi si rezultatele. Iar rezultatele in cazul nostru nu pot fi decat acelea care se pot rezuma intr-un sfat al zile simplu si concis: incercati un laptop second hand i5 .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!