Lista cu sfaturi


Bun gasit va spun din nou dragele mele cititoare, dar mai ales voua, dragii mei cititori. Pentru ca da, prin ceea ce v-am pregatit astazi urmeaza sa ma adresez mai mult voua, celor din „sectorul” masculin al audientei mele.

Stiu ca v-ati obisnuit ca pe acest site al meu sa aveti parte mai mult de sfaturi de cumparaturi pentru voi, femeile, dar cred ca sunteti si voi in asentimentul meu ca nu trebuie sa ii neglijam nici pe cei mai iubiti dintre pamanteni, care sunt barbatii nostri. Desi, daca veti citi acest articol pana la capat, veti vedea ca va poate fi de folos chiar si voua, doamnelor.

Pentru ca in cele ce urmeaza ma voi adresa acelora dintre voi care simt ca au spiritul intreprinzator mult mai dezvoltat decat majoritatea, lucru care i-a impins inevitabil catre o cariera de succes in antreprenoriat. Si cum statisticile ne arata fara putinta de tagada ca, de la Revolutie incoace, in randul patronilor predomina sexul puternic, iata ca acum vin cu un sfat adresat celor care se considera inclusi in aceasta categorie exclusivista. Deci evident si anumitor femei. :)

Numai ca daca e sa stau sa ma gandesc bine, ceea ce v-am pregatit eu in continuare nu este doar un simplu sfat, ci o lista intreaga in care veti gasi mult mai mult decat atat.

Despre ce este vorba : compania „Kendall Enterprise Group” a lansat recent o versiune noua a unui catalog intitulat „Lista firme si companii romanesti”, care este deja considerat cea mai completa baza de date care cuprinde agenţii economici din Romania.

Aceasta ultima versiunea lansată detine informaţii complexe despre mai mult de 700.000 de firme romanesti, datele fiind structurate astfel incat utilizatorul sa aiba acces la rapid la:

• adresele poştale ale acestora, inclusiv noul cod poştal;

• capitalul social, domeniul lor de activitate;

• date de contact: telefon, fax, mobil, email, pagină web;

• rezultatele financiare ale firmei atat din ultimul an fiscal incheiat cat şi din cei anteriori.

Dar asta nu e tot. CD-ul cu „Lista firme si companii romanesti” cuprinde si o serie de aplicatii care ii pot ajuta pe cei interesati la realizarea de topuri ale firmelor dupa mai multe criterii cum ar fi profitul, cifra de afaceri sau numărul de salariaţi. Mai mult, aceste topuri pot fi realizate atât pe judeţe sau zone geografice, cât şi în funcţie de domeniul de activitate.

De aceea sunt absolut convinsa ca un asemenea CD poate fi o lista intreaga de sfaturi stranse la un loc mai ales pentru cei care isi desfasoara activitatea intr-un domeniu precum direct marketing.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!