La ce foloseşte un kit distribuţie VW


Astazi dragele mele, dar mai ales dragii mei cititori, pentru ca , asa cum cred ca au intuit deja unii dintre voi, cei care ma cititi acum, urmeaza sa ma adresez mai mult partii masculine a audientei mele, vom discuta putin despre masini.

Da, ati citit bine, urmeaza sa discutam, pentru ca daca pana acum eu, cumparatoarea profesionista, v-am tot obisnuit cu sfaturi pe care sa vi le dau eu in totala sau partiala cunostinta de cauza, ei bine, aflati ca nici macar eu nu sunt atoatestiutoare, asa ca de data asta am nevoie de ajutorul acelora dintre voi care se pricep la masini.

Si asta tot din considerente umanitare :)

Mai exact, azi vom incerca sa dam impreuna un sfat catre toti cei, dar mai ales catre toate cele care sunt pasionate de masini, insa din pacate de abia stiu cum se tine volanul in mana. Si bineinteles ca se poate sa nu fie nicio rusine acest lucru, avand in vedere ca marea majoritate a reprezentantelor sexului frumos se afla exact in aceasta situatie ingrata...

De aceea, dragii nostri barbati care faceti parte din tagma aceasta selecta a cititorilor unui blog deosebit, asa cum isi doreste sa fie si „Arta de a cumpara” , aveti azi ocazia sa ne cuceriti pe noi, toate cititoarele aceluiasi blog deosebit, cu un sfat de exemplu in legatura cu ceea ce se doreste a fi un kit distributie vw . In caz ca sunteti si voi siguri ca stiti acest lucru, pentru ca am avut nemaipomenita ocazie sa intru in contact cu multe asemenea specimene care habar nu aveau.

Asa ca ar fi bine sa nu va bagati in aceasta afacere decat daca sunteti absolut siguri pe voi in ceea ce priveste cunostintele de acest gen.

Sa ne intelegem:

Am putea oricand oricare dintre noi sa punem mana pe un mouse si sa aflam cate in luna si in stele despre orice ar putea sa aiba vreo legatura cat de mica cu acest domeniu interesant al masinilor.

Numai ca nu aceasta este intentia noastra. Tot ceea ce ne dorim noi este sa aflam toate aceste lucruri din singurul loc de pe care suntem obisnuite sa ne informam cand vine vorba de sfaturi de cumparaturi, si anume blogul nostru preferat.

Asa ca pana o sa dea buzna cititorii de sex masculin sa ne fericeasca cu sfaturile lor, eu imi voi lua totusi ca de obicei jobul in serios si va voi oferi si astazi un link unde puteti gasi un kit distributie vw .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!