Cum să devii un profesionist in publicitate


Bun gasit din nou, dragii mei cititori!

Astazi voi incerca sa va dau cateva sfaturi cat se poate de utile pentru aceia dintre voi care inca nu au curaj sa isi recunoasca talentul publicitar.

Vi s-a intamplat cu siguranta de multe ori sa aveti nevoie sa dati un anunt de mica sau de mare publicitate in spatiul virtual sau in print.

A sti sa faci acest lucru inseamna sa atragi atentia celorlalti asupra mesajului tau. Deci, cum sa te faci cunoscut prin mass-media?

Majoritatea dintre noi consideram ca ce facem intereseaza pe toata lumea si ca de aceea ar merita ca sa fie publicat oriunde si cat mai rapid. Altii, din contra, nu au incredere in fortele proprii si cred ca munca lor nu intereseaza pe nimeni.

Adevarul e ca nimeni nu se va interesa de munca noastra din proprie initiativa. Pentru a ajunge la rezultate, e necesar ca sa ne adresam numai anumitor publicatii intr-o prima faza pentru ca, indiferent de activitate, tot se va gasi cineva interesat pana la urma.

Multi publicitari incearca sa ii convinga pe aspirantii la acest job ca nu se vor descurca niciodata in acest domeniu, iar aici trebuie sa intervina educatia. Entuziasmul si pasiunea in supradoze stau in spatele tuturor povestilor de succes. De la aceasta regula nu se poate nimeni abate.

Chiar merita sa te straduiesti atat de mult? Raspunsul e da, si asta din simplul motiv ca un articol publicitar reusit iti aduce pe loc acea reputatie la care ravneste si de care are in cele din urma nevoie oricare dintre pretendentii la titlul de copywriter de succes. Astfel vei ajunge si tu la stadiul de expert si vei putea in sfarsit sa iti deschizi o afacere pe acesta nisa.

Si, cel mai important, o sa vezi ca munca asta o sa fie din ce in ce mai placuta odata ce i-ai prins gustul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!