Cum găsiți litoralul iarna?

Dragii mei, astazi aveti din partea mea o sesiune de shopping pe care unii ar putea sa o categoriseasca drept cel putin ciudata, desi nimeni nu se mai mira astazi de nimic cand vine vorba de ceea ce ii mai trece cuiva prin cap sa ofere spre cumparare. Atunci de ce v-am luat asa de la inceput cum ca ar trebui sa va asteptati la cine stie ce ciudatenii?

Pentru ca astazi, la inceput de sezon hibernal, eu va invit pe... litoral. :)

Bine, lasam la o parte faptul ca anul acesta sezonul nu e chiar atat de hibernal pe cat ar trebui sa fie la aceasta data, dar chiar si asa, o invitatie la mare in decembrie? Da, si nu numai atat, ca sa fie oferta ciudata pana la capat, eu imi permit sa va sugerez chiar sa va petreceti revelionul la malul marii! Suna bine?

Poate ca nu, pentru aceia dintre voi care inca nu au descoperit farmecul discret al unui sejur la Marea Neagra atunci cand toata lumea se inghesuie cu saniile si schiurile pe partiile de la Predeal. Numai ca, atunci cand sezonul e in toi la munte, marea pare a fi in cealalta emisfera, pentru ca aici se cheama ca este extrasezon, care va sa zica reducerile sunt la ele acasa!

De aceea, daca am reusit sa iti trezesc interesul pentru o cura heliomarina sub albul zapezii (ma rog, mai putin “helio”, ca e noaptea cam lunga zilele astea :)), ar fi bine sa te gandesti sa iti faci deja bagajele pentru Saturn, Mamaia & Co. Bagajele ar fi deci singura ta grija, pentru ca in ceea ce priveste cazarea si toate celelalte, m-am ocupat eu de tot. Gasesti aici toate informatiile de care ai nevoie pentru o vacanta de iarna de vis pe litoral.

Tot ce iti mai trebuie acum este multa curiozitate si putin curaj sa vezi cum arata zapada pe nisipul fierbinte vara! Si daca tot ai avut curiozitatea asta in ajun de Craciun 2013, uite aici cateva oferte city break.

5 comentarii:

Lotus spunea...

Ah, ai pus comentariile pe care ţi le-am recomandat! :D

Ai reuşit singură sau te-a ajutat ceva prieten? :)

cumparatoarea profesionista spunea...

Era sa-ti multumesc, dar cand am vazut ca insinuezi ca eu nu as fi in stare nici macar de atata lucru, am renuntat. :)
Oricum meritul tau e numai 50%, pentru ca restul de 50% e din vina widgetului care s-a busit si a trebuit sa il inlocuiesc.

Lotus spunea...

Lasă vraja, dacă voiai să-mi mulţumeşti o făceai înainte să-ţi las comentariu! :)

Cu tema ce faci? Mie nu-mi place asta, dacă vrei te ajut să o schimbi. Adică nu zic că-i urâtă, dar na, nu-i nici the best. Şi nu ştiu dacă ştii dar violetul este o culoare erotică pentru femei. Interesant ce ai pe acolo prin subconştient... :)))

cumparatoarea profesionista spunea...

Alo, lasati flirturile, aici ne intalnim sa aflam despre cumparaturi, nu sa... :))
Deci nu stiu ce e cu violetul, probabil e cam violent pentru unii, ca vad ca s-au cam aprins spiritele. Pe scurt: ai vreo tema care crezi ca mi s-ar potrivi? Si sa nu te astepti la multumiri, da? :)

Lotus spunea...

Mie îmi place violetul dar în nuanţe mai închise.

Teme găseşti câte vrei pe btemplates.com de exemplu, sau scriind "blogger templates" în google, poţi alege orice îţi place. Poţi chiar alege o temă de wordpress, sunt multe şanse să fie convertită la blogger.

Uite, am intrat acum la repezeală pe btemplates şi am căutat după "shop", spicuiesc din rezultate:

http://shoppica-btemplates.blogspot.ro/
http://shoppingmania-btemplates.blogspot.ro/
http://merchandisingfashion-btemplates.blogspot.ro/

Dar alege tu ceva ce îţi place ţie. La cât e de mare internetul ăsta, sigur ai văzut un blog care ţi-a plăcut cum arată, deci putem chiar folosi tema respectivului blog...

În fine, nu-i obligatoriu să schimbi, ziceam şi io aşa. Poţi lăsa şi tema asta dacă nu ai nici o preferinţă şi mă întrebi pe mine ce ţi s-ar potrivi. :)

Trimiteți un comentariu

Vinde si tu un pont!